سبد خرید
0 کالا
 

سوالات متداول

سوالات عمومی

1- سیستم ارسال بسته ها چگونه است؟

دفتر سایت در مشهد مستقر است. بسته های ارسالی به خریداران مقیم مشهد از طریق پیک ارسال و وجه سفارش توسط خریدار به پیک پرداخت می شود.  بسته های ارسالی به اقصی نقاط ایران نیز از طریق پست پیشتاز ارسال می شود.

2- آیا پس از انتخاب پرداخت نقدی می توانیم پول بسته را به مامور پست بدهیم؟

خیر. در پرداخت نقدی می بایست ابتدا وجه آن را از طریق شماره حساب یا شماره کارت های اعلام شده پرداخت نمایید، سپس بسته از سوی ما ارسال می گردد.

3- چگونه اطمینان کنیم ابتدا پول سفارش را بدهیم و بعد منتظر دریافت بسته باشیم؟

اعتبار یک فروشگاه با مدت دوام و حضور آن فروشگاه ارتباط مستقیم دارد. فروشگاهی که اعتبار نداشته باشد بسیار زود حذف خواهد شد و هیچگاه گسترش نمی یابد. اما فروشگاهی که در نزد خریدار محبوب باشد بقای آن ادامه می یابد و نسبت به تعدد محصولات اقدام می کند.

فروشگاه تیک آف وابسته به پایگاه اطلاع رسانی صنعت هواپیمایی کشور از سال 1386 فعالیت خود را با سه عنوان پوستر آغاز کرده و هم اکنون و در سال 1396 دارای 500 عنوان محصول ثبت شده می باشد که از این حیث بزرگترین فروشگاه هوانوردی در کشور است. قطعا در یک زمینه کاری اگر به بزرگترین فروشگاه فعال در آن عرصه نتوان اعتماد کرد دیگر هیچ فروشگاهی قابل اعتماد نخواهد بود!

4- محصولات چند روزه به دست خریدار می رسد؟

بستگی به تعداد سفارشات خریدار و همچنین تعداد سفارشی که در روز به فروشگاه می رسد زمان بسته بندی آن متغیر است. به صورت نرمال سفارشات هر روز در پایان همان روز بسته بندی شده و در روز بعد ارسال می گردد. از روز بعد به مدت تقریبی 72 ساعت بسته به دست خریدار می رسد. هر چند به علت مشغله های شرکت پست و سیکل کاری آن ممکن است شرکت پست بسته ها را با تاخیر 24 الی 48 ساعته نیز به دست خریدار برساند.

5- می توان در مشهد مراجعه حضوری داشت و خرید کرد؟

بله. فقط می بایست محصولات از قبل سفارش داده شوند. زیرا تعداد محصولات زیاد است و فروشگاه از همه آنها ممکن است نسخه آماده به تحویل نداشته باشد. جهت دریافت ادرس، لطفا تلفنی هماهنگی فرمایید.

6- اگر محصولی اشکال داشت تکلیف خریدار چیست؟ آیا ضرر می کند؟

محصولاتی که خریدار در آنها اشکال گزارش کند گارانتی تعویض خواهند داشت. یعنی به صورت رایگان مجددا ارسال شده تا خریدار تایید کند اشکال برطرف شده است.

7- چه تعداد محصول رایگان می توان خرید؟ آیا واقعا رایگان است؟

محصولات رایگان واقعا رایگان است و قیمت آن در سیستم صفر در نظر گرفته شده است. شما می توانید کلیه محصولات رایگان را خریداری کنید و فقط هزینه پست را پرداخت خواهید کرد. اما باید توجه داشته باشید از یک محصول رایگان بیش از یکبار نمی توانید سفارش دهید. گاهی مشاهده می شود خریداری از یک محصول رایگان تعداد 10 عدد را درخواست کرده است. در این حالت سایت از هر عنوان محصول رایگان فقط یک سی دی ارسال خواهد کرد و یا جهت صرفه جویی در صورتیکه در یک DVD بتوان گنجاند آنها را در یک DVD خواهد فرستاد.


سوالات فنی پیرامون سایت

1- قبلا در سایت عضو شدم و رمز عبور را فراموش کردم. ایمیل هم عوض شده است. راه حل چیست؟

می توانید مجددا و با ایمیل جدید عضویت را تکمیل نمایید. همچنین می توانید با ما تماس گرفته و نام خود را بفرمایید تا اطلاعات شما در سیستم به روز گردد.

2- پرداخت با کارت های عضو شتاب انجام دادم. اما ناگهان اینترنت قطع شد. پس از اتصال مجدد از حسابم پول کسر شده اما در پنل کاربری ام در سایت تیک آف سفارش ثبت نشده است. تکلیف چیست؟

در این گونه مواقع جای نگرانی نیست. اگر پول از حساب شما کسر شده باشد قطعا یک رسید برای ما نیز ارسال می گردد. در این گونه مواقع ما سفارش شما را به صورت دستی از دیتا بیس سایت استخراج می کنیم.

3- در سایت عضو شده ام. سفارش به سبد خرید هم اضافه کرده ام. اما از سفارشاتم خطا می گیرد و جلوتر نمی رود. مشکل از کجاست؟

در این حالت دو اشکال وجود دارد. اشکال اول این است که محصول یا محصولاتی که شما سفارش داده اید با خرید آخرین خریدار قبل از شما به پایان رسیده است و دیگر در سایت موجود نیست. در این حالت پیغامی به زبان فارسی در سیستم نمایش داده شده و با سه دایره قرمز رنگ نیز در کنار محصول مورد نظر مشخص می شود.

اشکال دوم که به اشکال روش ارسال اختصاص دارد زمانی اتفاق می افتد که به دلیل نقص فنی در هنگام عضویت شما، هر بار که سفارش می دهید سیستم ارسال با پست پیشتاز که اولین قدم برای خرید کالاست برای شما نشان داده نمی شود. به همین دلیل قادر به عبور از این مرحله نیستید. در این حالت باید عضویت قبلی شما توسط ما پاک شده و شما مجددا فرم عضویت را تکمیل نمایید.